常仔正傳(36)


上集講到常仔硬著頭皮終於致電給毛,希望進一步了解自己的訓練計劃出了什麼問致使訓練計劃了無寸進,當毛聽畢所有內容後便直接指出問題所在,而且問題仲係好大果隻。

首先因為毛並晤係常仔身邊指導,所以訓練動作正確晤正確基本上可以忽略同埋只可以祝常仔好運🤣,但訓練原則上就犯下左健身大忌,就係休息,常仔進行中的計是每天都訓練同一堆動作,對,你無睇錯,係每日都一樣,雖然動作晤多,都係四五個動作左右,但日復日重復運作,有無過度訓練就晤知,但一定休息不足,毛也為人為到底,把常仔現在正在做的動作重新分配,盡可能喺電話傾談中而常仔都了解嘅情況下教導多幾個動作,真係要再同毛講多一句,多謝,自此之後,雙方再也沒有聯系了,如果今生能夠有緣相見,一定要請你食餐好嘅,再再同毛講多一句,多謝。

常仔照著毛教導的方法進行訓練,果然不出两個月,真的變強壯了一點,手臂上的小小老鼠變左小老鼠,一天偶然家裏多左個浴室磅,常仔便順道磅磅先,秤下自己有幾重,上磅一看,120磅,一陣歡喜由然而生,須知常仔剛開始的時候(其實都一年多之前),體重只有104磅,之後可能重左小小(因為無磅過)。

體重肌肉也增加了,力量自然也提昇,一對固定6公斤啞鈴已經滿足不了常仔的身體,甘點算呢,係咪要去買過對重D嘅啞鈴呢,跟住常仔會點做,下集講你知😁。

作者:Ryan poon

×